maanantai 28. huhtikuuta 2014

lässynlää, valitan paljon.

puput hei, mistä haluaisitte postausta?

mulla on taas ihan karsea kriisi käynnissä ja vituttaa niin penteleesti ettei ole rahaa ostaa uusia vaatteita. Haluisin nyt vaan kunnolla repästä, uusia mun vaatekaapin kokonaan, vähän vaaleanliilaa sävyä tukkaan ja sitten tietysti ne miljoonat tatskat mahdollisimman nopeasti. argh olen kärsimätön. tai siis... haluan näyttää samalta kun nuo. jooko? rahalahjotuksia otetaan vastaan!!!!!!!!!!!!!
yh... miksen vois vaan olla tyytyväine itteeni?
okei tiedän. Oon ärsyttävä kun en postaile paljon itsestäni mitään, ja vikisen vain kaikesta mitä haluan ja yhyhyh. Olen pahoillani. Mun elämä ei vaan tällä hetkellä ole mitenkään jännittävää, ei tapahdu mitään, tai ainakaan mitään mitä tuntemattomille haluaisin kertoa. Voin kertoa jotain mutta varmaan nukahdatte kesken.
Eli täällä multimediaryhmässä olen vielä toukokuun puoleen väliin asti, ja sitten ryhdyn viettämään kesälomaa. Täällä ryhmässä siis tehdään mediahommia (kuten nimestä voi päätellä) mm. lehtihommia, taittoa, kuvien muokkausta ja mainoksia. Olen hakenut helmikuun yhteishaussa Omniaan - kauneudenhoitoala, Stadin ammattiopistoon - kauneudenhoitoala, ja SKY - kauneudenhoitoala. Heh, pääsykoe kutsut tuli viime viikolla ja niitä tässä sitten jännittelen! Ja juu, kosmetologin hommat kiinnostavat minua. Myöhemmin olen ajatellut erikoistua maskeeraajaksi, mutta saa nyt nähdä mihin elämä heittää. Mua on aina kiinnostanut kaikki ulkonäköön liittyvät asiat. kasvot, vartalo, hiukset ja vaatteet, ja musta olisi ihanaa saada tehdä työtä joka liittyy niihin! Meikkaamista oon myös aina rakastanut, joten sen takia maskeeraus innostaisi. Höhöö, kesäkuussa sitten kuullaan pääsenkö kouluun!
Mutta enpä mä oikein muuta kerrottavaa nyt keksi, paitsi että epätoivoisesti yritän etsiä asuntoa ja kesätöitä olemattomilla tuloksilla. Voi jumpe kun niitäkin on nykyään niin vaikea saada. Alas tungin vielä fiiliksiä kuvaavia quoteja.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti