lauantai 22. maaliskuuta 2014

Kaamea kriisi

Moi puput!

 

Päätän nyt avautua teille mun tän hetkisistä naama/hius/vaate/elämä-kriiseistä. Koittakaa kestää, mä oon nainen eli toisin sanottuna vaikea.  Eli mulla on taas tää kausi käynnissä että tekisi mieli muuttaa hiukset radikaalisti, uusia vaatekaappi ja varastaa uusi naama. Oon niiiiiin kyllästynyt tän hetkiseen lookkiini. Auttakaa kiltit? Jos edes luette? Pliis? Noni alotetaas. Toivottavasti ette tylsisty.

Hiukset 
Eli pistän tähän vaihtoehtoja ja toivon että kommentoisitte mikä olisi paras mulle ja saa perustella jos haluaa!

1. Hopeat hiukset joissa vaaleanpunaiset latvat

2. Hopeat hiukset joissa tumma tyvi (3-4cm)
 (about tuommoset)

3. Tummanpunaiset hiukset

(jos joo niin värjään aikasintaan vasta syksyllä)
 4. cconafin tucca (rakastan)



kiitos avusta jo etukäteen!! Ja hei murut mulle saa toki ehdotella aiheita postauksista!! :) 



2 kommenttia:

  1. Apua, nyt pistit pahan. Punainen voisi olla magee tai noi vaaleanpunaiset latvat !! Huonepostaus, lempivaatteet, meikkipostaus, videopostaus ? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no itteänikin houkuttelis punaset mutta ne värjäisin vasta aikasintaan syksyllä! :D haluun olla kesäl blondi x) huonepostausta en tee ainakaan niin kauan kun asun vielä äidillä, tää on aina ihan järkyttävässä kunnossa :D ja siis juu toi meikkitutorial ja videopostaus mulla on ollut mielessä jo jonkun aikaa mutta pitää kattoo millon saisin ne aikaseks! x)

      Poista