tiistai 18. maaliskuuta 2014

oon laiska, koittakaa tottua

Heippa taas puput!

Sori etten ole hetkeen kirjottanut mutta en oo oikeen löytänyt aikaa enkä motivaatiota... Mutta nyt löytyi molempia! Mulla on ehkä joku tulehdus oikeassa kädessä jumalauta. Tosi kipee ja hiirtä en pysty ollenkaan käyttämään, enkä paljoa kyllä mitään muutakaan tällä kädellä. Lähen tossa tunnin päästä lääkäriin selvittämään mikä tässä on, koska toi etten hiirtä pysty käyttämään vaikeuttaa mun elämää aika lailla sillä oon työkokeilussa jossa tehään vaan tietokoneella hommia. Prkl parane käsi parane!

Kärsin kanssa hirveästä vaate/hius/naamakriisistä, taas vaihteeksi. Tekis sikana mieli muuttaa jotain, ehdotuksia? Haluisin punaset hiukset mutta ehkä vasta syksyllä kun vasta vähän aika sitten blondasin. Mutta oon miettinyt pitäiskö laittaa muutama sentti tummanruskeeta tyveen? Sais vähän jotain eloa tää tukka. Vaatekaappi tekisi mieli uusia kokonaan, oi kun olisi varaa.
(RAHALAHJOITUKSIA OTETAAN VASTAAN!!!)

Huomatkaa ihanat pidennykset!!









Kävin ottaa ripsienpidennykset pitkästä aikaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti